دانلود آهنگ سامان جلیلی با نام حصار با بالاترین کیفیت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



بازدید : 328
نویسنده : Admin

 

Saman Jalili Hesar دانلود آهنگ سامان جلیلی با نام حصار با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ سامان جلیلی با نام حصار با بالاترین کیفیت

ترانه سرا : مجید باقری ، ویولن : حمیدرضا مردانی ، تنظیم : میثم اکبری

| به درخواست کاربران |

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ سامان جلیلی با نام حصار :

به دور دل تو حصاری کشیدن
به شهر نگاهت منو راه نمیدن
به دل تنگی هام جوابی نمیدن
همیشه با خودم تورو یاد میکنم
میام از دور تماشات میکنم
جهانم رو بی تو پاک میکنم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ سامان جلیلی با نام حصار

♫♫♫♫♫♫
میگن عشق از سر بچگیه آره همینه
کو بزرگی که جلوی بچگیِ منو بگیره
با ندیدنت چیزی ازعشقم به تو کمتر نمیشه
تو تــــوو قلـــبم خونــه کــــردی
کور شه هر کی که نمیتونه ببینه
♫♫♫♫♫♫
به دور دل تو حصاری کشیدن
به شهر نگاهت منو راه نمیدن
به دل تنگی هام جوابی نمیدن
همیشه با خودم تورو یاد میکنم
میام از دور تماشات میکنم
جهانم رو بی تو پاک میکنم

دانلود با کیفیت 320 - 9.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 9.00 مگابایت

 

دانلود آهنگ سامان جلیلی با نام حصار با بالاترین کیفیت

دانلود با کیفیت 128 -

دانلود با کیفیت 128 -

 

دانلود آهنگ سامان جلیلی با نام حصار با بالاترین کیفیت


طرح اصلی BlackBerry Z10 اندروید 4

:: موضوعات مرتبط: آهنگ پاپ , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ حصار , دانلود آهنگ سامان جلیلی , دانلود آهنگ غمگین , متن آهنگ حصار سامان جلیلی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: